12 November, 2012

you're the one '你是我的唯一'

you're the one
你是我的唯一
and only now i see
现在只有我自己知道
i should have known before
我以前就应该明白的
but it's never too late for me
但对我来说绝不会太迟
Without you, I am like an empty soul
没有你,我就如同行尸走肉
Now I realize, even time has taken it all
现在我意识到了,即使时间将这一切全部带走

Let me say, let me pray once more
让我倾诉,让我再祈祷一次
I'll never gonna grief, you'll never gonna leave, say again
我再也不会悲伤,你再也不会离去,再说一次
Tell me now, tell me how once more
现在告诉我,再告诉我一次怎么回事
how could you be that way, How could you leave our day away
你怎么能那样对我,你怎么舍得遗弃我们的生活
But I'll say honestly, you're the one
但我用真心说,你是我的唯一

I held you tight, but your mind has wandered free
我紧紧地拥住你,而你却想要自由
I took you in my arms, but you broke away from me.
我让你躺在我的臂弯,而你却从我身边突然离开
remember,all those moments from long ago
请记得,很久以前那些珍贵的片段
and now that you are back
现在你回来了
I'm never gonna let you go
我绝不会再让你离开

let me say, let me pray once more
让我倾诉,让我再祈祷一次
I never gonna weep, I love you very deep say again
我再也不会流泪,我深深地爱着你,再说一次
tell me now, tell me how once more
现在告诉我,再告诉我一次怎么回事
how could you be that way, how could you leave our day away
你怎么能那样对我,你怎么舍得遗弃我们的生活
but i say honestly,you're the one
但我用真心说,你是我的唯一

you gotta stay with me, you gotta stay and see,
你必须待在我身边,你必须停下来看看
every little thing that counts for you and me,
每件细小的东西对我和你来说都很有价值
you gotta stay, I gotta say
你必须停下来,我必须说出来
without you I don't know how to live!
没有你我根本不知道该怎么过!

you're the one
你是我的唯一
and only now I see
还有现在只有我才知道
I should have known before
我以前就应该明白的
but it's never too late to be
但这样绝不会太迟
without you, I have nowhere else to run
没有你,我没有奔跑的去处

now I realize, we're like the moon and sun
现在我意识到了,我们就像月亮和太阳
now I realize, that all along you're the one
现在我意识到了,你一直都是我的唯一

Tidak ada komentar: